czwartek, 31 sierpnia 2017

Moje ulubione

Dziś przygotowałam exploding box dla chłopca - to moja ulubiona forma scrapowa,
która mi się nie nudzi. Sama robię bazy i wymyślam nowe formy, kieszonki, tagi...
Magia przestrzennej prostej bryły, w której można  ukryć dowolną niespodziankę.
Box w  jednej chwili staje się niczym przysłowiowa płaska kartka odsłaniając ukryty skarb
zaskoczenie i uśmiech obdarowanego...bezcenne.



tagi na wierszyki i kołysanki wyciągane za mini breloczek


 
Kocham dzieci, kolor niebieski, piórka, sznureczki i klocki ...

Użyłam papiery z kolekcji Lemoncraft: Daydream , Maleńkie Cuda
i wizytówkowe biały, turkus, granat, tekturki Laserowe Love

Pracę zgłaszam na wyzwanie Lemoncraft - Moje ulubione:
http://blog.lemoncraft.pl/2017/08/lato-z-lemoncraft-8-summer-with.html
Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie;)

1 komentarz:

  1. Super pudełko!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w letniej zabawie Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń