niedziela, 17 grudnia 2017

Bombki z zimowym pejzażem

Te klimatyczne bombki z angielskim pejzażem wkrótce ozdobią świąteczne drzewko.
Wykonałam je w technice decoupage, bazę bombki oszroniłam białym gesso, następnie
przykleiłam papier ryżowy, pochlapałam czarną mgiełką i polakierowałam na wysoki połysk,
Na koniec ozdobiłam srebrną wstążeczką z gałązką oszronionego głogu i szyszką.
Jak cudownie prosto jest robić świąteczne dekoracje...
 



 
 Zgłaszam moje bombki na wyzwanie:
http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-27.html
i
https://essy-floresy.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-30-co-z-ta-choinka-challenge.html
 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze;)

11 komentarzy:

  1. Już jakiś czas podglądam takie bombki...i patrząc na Twoje...je też takie chcę umieć 😉 Prześliczne 😍 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ozdoby:) Dziękuję za udział w zabawie z blogiem sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne... Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, bardzo ładne pejzaże. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjnie wykonane! Bardzo ładnie się prezentują. Dziekuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i jak pięknie się prezentuje na choince. Dziękuję za wspólną zabawę z Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie i jak pięknie lśnią! :D

    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik. Lubię takie ozdoby na choince. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, tworzą cudowny klimat na choince! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękne bombki! Wszystkie, bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne bombki. Obrazki jak "żywe". Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń