środa, 20 grudnia 2017

Moje przepisy

Dziś pomysł na prezent - przepiśnik, notes kulinarny dla poszukiwaczy smaku.
Stary, sprawdzony sposób by zachować w pamięci przepisy na ulubione dania.
 Mój pierwszy ma 30 lat i zrobiony jest ze szkolnego zeszytu w kratkę mam go do dziś.
Są w nim przepisy i zapiski mojej mamy, siostry i moje . To trochę jak wehikuł czasu...

 
 
 
 

 
zgłaszam prace na wyzwanie:

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-28-dowolna-praca-z-tekturka.html
Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny, kieszonki w środku są bardzo dobrym dodatkiem! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, elegancki przepiśnik :)
    Piękne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasza Papierowego :)

    OdpowiedzUsuń